Källan hade rätt!

Min källa hade rätt om söderkvist även om han inte formellt sa att de var söderkvist.

- Fick nyss veta att tränaren som hade fått ett kontrakt förslag tackade nej på ganske oklara grunder, men NJ jobbar redan med en ny.

-En annan sak jag hört från ett ställe nu under dagen är att malmö pratar med en NHL-meriterad spelare, inte en trans-atlant!

-En annan sak är att VIK har fin besök från elitserien på kansliet denna afton....!

"har vart på besök hos min faster som fyllde 60 i helgen därför ingen uppdatering"

Kommentarer
Postat av: Gurkas

Att Söderkvist skulle bli kvar har de flesta vetat om sedan sista matchen! Att det sedan har dragit ut på tiden har många olika orsaker! Att det är spelare med elitseriekvaliteter på väg On avslöjade jag för 2 veckor sedan på gurkburken, att sedan den ena väljer att stanna i Mora på grund av högre lön kan ju inte hjälpas! ;( den andra har vad jag fått veta erbjudits ett 2års kontrakt så det hänger väl i luften att det är dags att skrivas på!

2011-05-16 @ 14:57:29
Postat av: VIK

Gurkas

Vem är spelaren då?

2011-05-16 @ 15:17:55
Postat av: Gulsvart

Bara svammel och inga bevis

2011-05-16 @ 15:20:49
Postat av: Anonym

Upp till bevis sedan skall jag hylla denna blogg

2011-05-16 @ 15:24:04
Postat av: VIK

Har du inget namn?

2011-05-16 @ 15:34:58
Postat av: VIK

Har du inget namn?

2011-05-16 @ 15:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0