Söderkvist!


foto: Fredrik Lyckedahl                              http://lyckedahl.se/



Marcus Söderkvist har skrivit på ett 2 års kontrakt med klubben, de är ju bra men jag hade gärna sett att man skriver ett kontrakt med honom som sträcker sig till... världens undergång (INTE 2012) 

   Finns inte en spelare i vik som visar så mycket hjärta för en klubb som han, komentaren i vlt "får jag bestämma så blir de så, jag spelar 1000 matcher i VIK, gör han en Chris Chelios och spelar till han är närmare 50 så varför inte. 

    jag tror inte jag sett ett enda byte av Söderkvist där han inte ger 100 procent, och han toppade ju skytteligan i förkval-serien ett tag inte dåligt av en kille som knappt gör poäng. i mina ögon är han en hjälte.  

   Spelare som han hittar man inte på träd, spelare som blir sin klubb trogen oavsett pengar man får, jag kan hålla på hela dagen för marcus är min idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0